måndag 25 oktober 2010

Måndag 25/10

Efter att ha fått en paus i helgen var det åter dags att bejaka den kreativa ådran. Det var skönt att Katti var tillbaka så vi kunde få lite feedback och konstruktiv kritik från henne. Dessutom välbehövlig sådan. Det finns ju fortfarande mycket kvar att jobba på och flera scener som måste förbättras.
Under dagens lopp tycker jag också att vi fick till 2 av de 3 scener som hade ett frågetecken bakom sig. Dels har min roll blivit större vilket är roligt, kul att få vara med på många hörn, dessutom är det ju bara en bonus när man kan få stort utrymme men få repliker, då behöver jag inte memorera lika mycket.
Scen två tycker jag fick ett stort lyft med den nya dimensionen vi la till i form av att använda oss av projektorn i bakgrunden. Lika så med scen 3 som blev starkare dels av att vi visar upp hemska bilder bakom samt med det nya inlägget att stylisterna bara är marionetter under något mycket större.

Samtidigt som man gläds över att vi fått till dessa scener och börjar komma närmre och närmre en färdig produkt står vi verkligen och stampar med scen 4 och det känns lite jobbigt att vi inte kan få till den scenen ordentligt. Samtidigt gillar jag den scenen då jag tycker den är ganska komisk, men den saknar väl det där nödvändiga bettet och budskapet och dessutom bygger den väl alldeles för mycket på repliker.

Det blir helt enkelt en viktig dag i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar